štvrtok 11. júna 2015

Rebekine prvé narodeniny


 

   Veľmi som sa tešila na prvé narodeniny našej Bublinky. Je to fakt neskutočné ako ten čas letí a pri dieťati dupľovane. Ale za ten rok som získala najlepšiu kamarátku a parťáčku do dažďa. Môj svet sa točí najmä okolo nej. Ja viem, že ani sa nenazdám a pôjde do školy, ani sa nenazdám a už ma tak nebude potrebovať, preto si ju užívam plnými dúškami. No aj keď niekedy nemáme svoj deň a náladu, každý večer ďakujem za to, že ju máme.



   Stačilo sentimentu, tento blog je predsa o inom :)

   Po dlhej dobe som nechala vyblázniť moju kreativitu a pripravila Rebeke krásnu oslavu. Raz, keď bude veľká a bude si prezerať svoje fotky, bude mať z nej peknú pamiatku.



   Rebeka síce nebola počas fotenia v najlepšom "móde", no kým mala niečo sladké v ústach, bola v kľude.


   Keby som Fredyho prosila, aby sa s nami odfotil, určite by neposlúchol...takto sa nám sám nanominoval do záberu.


   Nemusím tajiť moju slabosť k tortám bez marcipánu, tzv. "naked cakes". Nielen že úžasne vyzerajú, ale netreba sa pred zjedením trápiť s odstraňovaním marcipánu. Recept pridám čoskoro...


Postupne pridám ku každej vecičke aj návod na výrobu.


Postup na výrobu pom-pom-ov  tu.




Návod na korunku z filcu tu.


   A nedá mi nespomenúť drevený domček, ktorý vyrobil náš šikovný dedo pre vnúčatá...na Rebekinej oslave mal malú premiéru.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára